Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Nigel Brown Zanger

Ik had het genoegen om zangeracteur WEB Nigel Brown te interviewen

Nigel Brown is de vriend van Annefleur van den Berg, een actrice die vooral bekendheid opdeed als Puck in Goede Tijden, Slechte Tijden.

In dit interview vertelt Nigel over zijn carrière als zanger en acteur, zijn relatie met Annefleur en zijn toekomstplannen.

Ik had het genoegen om zangeracteur WEB Nigel Brown te interviewen. Nigel is vooral bekend van zijn rollen in de musicals The Lion King, The Bodyguard en Hairspray. Hij is ook de vriend van Annefleur van den Berg, een actrice die vooral bekendheid opdeed als Puck in Goede Tijden, Slechte Tijden.

In dit interview vertelt Nigel over zijn carrière als zanger en acteur, zijn relatie met Annefleur en zijn toekomstplannen. Hij vertelt ook over zijn passie voor muziek en hoe hij zijn dromen heeft waargemaakt. Nigel is een inspirerend persoon en ik ben dankbaar dat ik de kans heb gehad om hem te interviewen.

Hier zijn enkele hoogtepunten uit het interview:

  • Nigel begon zijn carrière als zanger in een kerkkoor.
  • Hij studeerde muziek aan het Conservatorium van Amsterdam.
  • Hij heeft in verschillende musicals gespeeld, waaronder The Lion King, The Bodyguard en Hairspray.
  • Hij is de vriend van Annefleur van den Berg, een actrice die vooral bekendheid opdeed als Puck in Goede Tijden, Slechte Tijden.
  • Hij hoopt in de toekomst een eigen album uit te brengen.

Ik wil Nigel bedanken voor het interview. Het was een genoegen om hem te ontmoeten en meer te weten te komen over zijn carrière en zijn dromen.


Komentar